Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomentakaa ku mä en oikein tajua näistä (näöstä)

Vierailija
02.01.2008 |


Sf

Oikea -1.25

Vasen -1.00



Cyl

Oikea -0.50

Vasen -0.25



Ax

Oikea 45

Vasen 75



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla on siis kaukanäkö vähän heikohko. Periaatteessa varmaan pärjäät ilman laseja eikä näkö ole paljoa huonontunut. Mutta minulla ainakin helpottu kummasti kun hommasin lasit vaikkei miinusta ollut paljo yhtään.



Ax on sitten sitä hajataittoa





Googleta. Sillä löytyy tosi hyvin

Vierailija
2/4 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 2, ja se on jo aika paljon (varastovahvuudet loppuvat 2:een)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat vain silmän taittovoimakkuuksia, sarveiskalvon kaarevuutta ja muita silmän taitto-ominaisuuksia mittaavia suureita. Mikään noista ei tarkoita, että tällä tolvanalla on näin ja näin vahvat rillit ja tuon verran hajataittoa. Noiden lukujen perusteella ammattilaiset päättelevät sellaiset asiat.

Vierailija
4/4 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoraan tuon reseptin mukaan tilataan linssit, joissa on tuo voimakkuus. Silmien kaarevuuden on sitten ihan eri juttu.



t. ammattilainen