Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Josses mika Huutonet ilmoittaja! Kysyin paljonko kohteen toimituskulut oavt ja onnistuuko nouto. Myyja ilmoittaa noudon mahdollisesti onnistuvan, mutta ei voi paljastaa asuin-

Vierailija
03.02.2008 |

paikkaansa tarkemmin kuin Etelä-Suomi. Seuraavaksi ilmoittaja aloittaa tivaamaan ostanko vai en vai ihanko vaan huvikseni kyselen. Vastasin mielestäni ihan asiallisesti, etten tee kauppaa tai avaa huuto ellen tiedä paljonko tuote tulee minulle kokonaisuudessaan maksamaan. Ilmoittaja vaan tivaa, että kohteessa on myös Osta Heti -vaihtoehto ja käskee ostamaan tuotteen, niin voidaan lakaa neuvotella kuluista ja toimituksesta.



Mistä näitä sikiää? Tuntuu, että viimeisen puolen vuoden aikana pösilöt ovat vallanneet Huutonetin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on joku koira haudattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla