Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis mikä on CALL-CENTER?
Kommentit (5)
Eli sama ihminen vastaa monen firman puheluihin eikä ole fyysisesti minkään niistä tiloissa.
Ula ei ole call-center
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
" Tyypillisimmillään callcenter on toimija, joka hoitaa asiakasyritysten omat keskus- ja varauspalvelut, puhelimien ja viestien vastaanoton ja välityksen eteenpäin." eli puhelinkeskus.
Meillä on asiakaspalvelua puhelimitse, tilausten vastaanottoa ja kirjaamista sekä erilaisia selvittelytöitä.
Vierailija:
Eli sama ihminen vastaa monen firman puheluihin eikä ole fyysisesti minkään niistä tiloissa.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija: