Lue keskustelun säännöt.
Näkijä! Jatkuuko minun tai mieheni työt nykyisissä työpaikoissa?
08.02.2008 |
Entä joko saamme pian oman asunnon, millaisessa työpaikassa. Oliko virhe muuttaa tänne?
Kiitos jos vastaat.
R.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla