Lue keskustelun säännöt.
Onko sinua pyydetty kirjoittamaan nimesi Suomen Islamilaisen Puolueen kannattajakorttiin
15.02.2008 |
jo jos on, niin allekirjoititko?
Minua on kahdesti, ja ei, en allekirjoittanut.
Kommentit (5)
Yksikin hyvä syy miksi Suomessa pitäisi olla puolue joka ajaa " puhtaan islamin" asioita Suomessa?
Haluan kaikki ne sekopäät pois täältä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alkoholi pois ruokakaupoista on aika kaukaa haettua näin puolueohjelmaksi, jotain kättä pidempää täytyisi olla esitellä
En tiedä, kuka heidät muka ottaisi tosissaan...
t. suomal. musliminainen
puolueohjelma on ihan utopistinen.
En usko että tulevat saamaan edes kovin paljon islaminuskoisten maahanmuuttajien ääniä, koska heille täällä merkkaavat muut asiat paljon enemmän.
puolue on mm. sanonut kannattavansa/harjoittavansa/toteuttavansa ' puhdasta' islamia. Puhdasta islamia nyt ei vaan satu olemaan olemassakaan ja tää lause kertoo paljon niiden puolueen ukkeleiden ajatusmaailman tasosta.