MIes vehtasi naapurin vaimon kanssa
Vietimme mukava iltaa yhdessä naapureiden kanssa meillä, kun mies alkoi hiveltää naapurin vaimoa. Laitoin sen alkoholin piikkiin ja kiusoitteluun, vaikka olihan tuo nyt aika idioottimaista. Jos tämä olisikin jäänyt tähän, mutta lähtivät ykskaks naapurille ja jäimme toviksi juttelemaan vielä naapurin miehen kanssa. Hän lähti jonkin ajan päästä kotiin ja minä menin nukkumaan. Seuraavana päivänä kävime naapurissa saunassa, jossa emäntä kertoi mitä siellä oli edellisenä iltana tapahtunut. Hän oli mennyt vessaan, joka oli saunassa ja mieheni oli tullut sinne lukiten oven. Olivat kuulema suudelleet ja menneet " saunomaan" vaikka sauna olikin ollut kylmä. Häntä oli kuulema inhottanut ahdistelu, mutta oli sitten tempautunut mukaan, kun mieheni oli käynyt niin kuumana. Tosin seksi ei ollut onnistunut, koska miehellä ei ollut oikein ottanut eteen.
Tämmöistä siinä kuuntelin suu ammollani. Juttelimme miehen kanssa tänään asiasta, kun vihdoinkin sain prosessoitua mitä oli tapahtunut. Hän väittää, että ei muista mitään asiasta ja kieltäytyy uskomasta koko tarinaa. Näin kuitenkin tapahtui, koska heidät yllättivät kotin tullut mies ja heidän teini-ikäiset tyttönsä. Tämän vuoksi nainen halusi kertoa kaiken salailematta, että saisi oman huonon tuntonsa lepytettyä.
MItäs helvettiä tässä pitäisi oikein tehdä? Meillä on 4 ja 6 vuotiaat lapset, oma yritys ja helvetisti velkaa. Antaisin mitä vaan jos voisin, mutta mies kun ei muista niin asia on kuin ei olisi tapahtunutkaan. Pitääkö mun antaa anteeksi ja todeta, että ympäripäissään tekee mitä sattuu?
Kommentit (15)
Se on vaan tekosyy, päissään tekee mitä ei selvinpäin uskaltais.
Paska tilanne. älä niele miehes höpinöitä. lähteminen on vaikeeta, mutta voitko oikeesti antaa anteeks? Aikaa se ainaki vie....
Anteeksi antaminen vaan nyt tuntuu niin vaikealta. OLen aina ollut tyyppiä, joka ei suvaitse pettämistä (oma isä petti äitiä ja näin mitä siitä seurasi) ja nyt sitten kävi näin. Olkonkin, että mies oli niin humalassa, että ei muista mitään. Se ei silti pyyhi pois sitä mitä hän teki.
Jokainen mokaa joskus. Tosi ikävä tilanne, ja luottamus on mennyt joksikin aikaa. Mutta anna miehellesi mahdollisuus palauttaa se luottamus!
On hyvä päätös lopettaa juominen. Älkää ainakaan koskaan enää juoo naapureiden kanssa.
sattuuhan noita paremmissakin piireissä, vaikka aina ovat tietenkin tosi ikäviä. Mutta vaadi, että muutatte muualle...
Alkoholi ei ylipäätään ole selitys millekään. Mielestäni teillä on vakava kriisi ja suosittelen ajan varaamista vaikkapa perheasiain neuvottelukeskukseen.
alkoholin vikahan se vaan oli -selitystä. Kyllä tuollaiselle löytyy joku muu selitys, että käyttäytyy noin. Jos annat anteeksi kiltisti niin tuo kyllä toistuu, valitettavasti.
Miten tässä voi enää luottaa toiseen?! Onko silloin enää mitään? Vaikka on kait ne toiset selvinneet pahemmistakin. Romansseista sun muusta paskasta.
Kyllä tulisi kengänkuva persuksiin ja äkkiä tuollaiselle ukonrohjakkeelle.
Edelleen ehdotan ajan varaamista parisuhdeterapiaan, perheasiain neuvottelukeskus löytyy ainakin isommilta paikkakunnilta.
Minä en ainakaan pysty kontrolloimaan itseäni humalassa. Aikaisempaa poikaystäväänikin petin vaikka siinä ei ollut mitään järkeä, mutta minulla estot häviävät todella helposti alkoholia nauttiessa. Saatan juoda esim. mieheni kanssa, mutta suuremmassa porukassa jätän alkoholit ottamatta etten vain mene tekemään mitään typerää.
Itsekin olen sen kannalla, että suhteessa kannattaa jatkaa, kunhan tekee pelisäännöt selväksi, tuollaista ei tule tapahtua ja alkoholin kanssa ei enää noin lotrata.
Se anteeksianto tullee sitten joskus ajan päästä.
Sanot miehelle et jos haluaa elää vielä saman katon alla niin varaa ajan parisuhden neuvontaan tai lupaat ettet ole enää ikinä uskollinen ja aloitat uuden elämän miehesi kavereista heti ensi sijassa. Todella nöyryyttävää sinulle. Otan osaa
Joskus miehillä on tapana heittäytyä " pikkupojiksi" ...he ottavat säälittävän ilmeen, ehkä itkeä tihrustavatkin, ja vakuuttavat viattomuuttaan, kun " oli oikeasti vahinko" tai kun " ei oikeasti muista mitään" tai jotakin muuta vastaavaa. Miehet jotka ovat tuollaisella käytöksellä lapsena pärjänneet äitinsä kanssa, kokeilevat sitä myös puolisoihinsa. Entisen kumppanini kanssa annoin periksi monta kertaa, kun pelästyin miehen yhtäkkistä kyynelehtimistä. Lopulta tajusin miehen suloisen pikkupoika-imagon liittyvän aina tilanteisiin, joissa hän halusi päästä pälkähästä. Myöhemminkin olen huomannut vastaavaa käytöstä muissa miehissä, nykyinen mieheni ei onneksi enää viitsi yrittää, kun tietää että sellainen tekoviaton katse ja lässytys saa vain sappeni kiehumaan. En toki väitä, etteivät miehen kyyneleet ja selitykset voi olla aitojakin, yleensä varmaan ovatkin. Kannattaa vain pitää mielessä, että jotkut miehetkin osaavat itkeä juuri " oikeassa paikassa."
Ja jos miehesi mielestä hänen ei tarvitse olla pahoillaan koska hän ei edes muista mitään, niin apua. Ei tuollaisia asioita voi painaa villaisella siksi, että raukkaparka oli vain ollut idiootti ja vetänyt päänsä liian täyteen...
Ollaan juteltu jälleen tiukkaotteisen sävyyn ja mies kyllä on aidosti pahoillaan. Laitoin kyllä hänet tosi tiukasti tilille ja tein selväksi, että muistamattomuus ei tee asiaa tyhjäksi/ tekemättömäksi. Hän lupasi lopettaa viinan kanssa läträämisen (kokonaan) ja muutenkin alkaa järjestämään enemmän aikaa perheelle ja toisillemme. ( Meillä on yksityisyritys, jossa teemme tosi ympäripyöreitä päiviä).
Katsotaan nyt mitä tästä seuraa. Olen saanut aikaa rauhoittua ja selvittää asioita. Kyllä perhe on kuitenkin suojelun arvoinen ja jos tämä kaikki kääntyykin parhain päin niin sehän olisi upeaa. Mutta ajan kanssa se selviää. Olen kyllä valmis myös lähtemään jos näyttää, että mies ei pidä lupauksiaan.
Toivottavasti kukaan ei joudu vastaavaan tilanteeseen. Ikinä.