Lue keskustelun säännöt.
millä vkoilla olette kärsineet raskauspahoinvoinnista ja milloin se loppui+
Kommentit (4)
Viikot 6-17.
Viikot 10-17 oksensin myös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuten raskaudet, synnytykset ja vauva-aika sujuneet hyvin.
6 tai 7. Loppui viikolla 12. Eli ei kestänyt pitkään. Tuona aikana oksensin n. 15 kertaa, että melko helpolla pääsin :)
En ole kummassakaan raskaudessa kärsinyt muuta kuin vähäistä etomista ja sekin loppui jo ennen rv10.