Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuuuuuh! Hirveen siisti! (OV)

Vierailija
15.02.2008 |

http: //irc-galleria. net/view. php?nick=NannaPuh&image_id=64527993

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //irc-galleria. net/view. php? nick=NannaPuh&image_id=65078655

Vierailija
2/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojat väsähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään sisustettu tai mitään tehty ajatuksella. Just tuollaisessa kammoaisin asua.

Vierailija
4/20 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne joilla on oma elämä kunnossa ei aikaansa toisten kyyläilyyn ja arvosteluun käytäkkään...

Vierailija
5/20 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elää noin saastaisesti? Siis tuo sänky, hyi hemmetti...

Vierailija
6/20 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten mitään ihmeellistä, eihän kaikki ryve rahassa, joten sisustusinnosta tuskin on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä läskit kotiäidit kehtaa näyttää ihrojensa..

Vierailija
8/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiraukat likaisia, samoin vanhemmat törkyisen näköisiä. Joka toisessa kuvassa kaljapulloja ja tupakka-askeja. White trahs -porukkaa.. Säälin lapsia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni olisi noin sottainen ja juopottelisi ja tupakoisi, niin mielummin kasvattaisin lapset yksin ilman mokomaa roolimallia. Mutta vakka kantensa valitsee.. tai on valinnut tässäkin tapauksessa. Edelleen säälin lapsia. Vielä ovat söpöjä ja viattomia. Viidentoista vuoden päästä varmaan jo ostarilla rööki huulessa ja kaljakassi corollan takapenkillä, koulut kesken....

Vierailija
10/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka jonkun väkivaltaisen ja mustasukkaisen narkki-juopon kanssa olisi yhdessä, niin se on aina parempi kuin ero toinen suhde fiksumman miehen kanssa? Joopa joo. Ja itse en ole eronnut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kalja silloin tällöin, mutta rennot rakastavat vanhemmat on paljon parempi kasvualusta lapsille kuin piilokaappijuoppoilu-kyräily-toistensa mustamaalailu-akateemisvanhemmat, jotka pakottavat jälkikasvunkin " uralle" vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
12/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tuohon piilojuoppo-jäykkis-akateemisen perheen ja likainen, sisustamaton läävä, kaljakittausta ja tupakointia ym. white trash -menon väliin mahtuu muitakin variaatioita perheistä! Myöskään kaikki amikset eivät ryyppää ja polta, käyvät jopa suihkussakin ja pesevät vaatteensa, syövät terveellisesti yms. normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhnässä:(

Vierailija
14/20 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoitavat ja rakastavat lapsiaan, niin mitä se teitä nykii? Pyyhkikää ne pölyhiukkasenne pikkurilli pystyssä ja laittakaa kliiniset lapsenne kalliiseen sänkyynsä omiin huoneisiinsa nukkumaan, etteivät vahingossakaan saa rahvaan omaista lähituntumaa vanhempiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sinänsä ihan siisti) sänky, vaan ne kaljapullot ja -tölkit joka kuvassa:(

Vierailija
16/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni juhannuksena ei juo yhtään mitään? Onko muutama kalja kaveriporukassa juhannuskuvissa syy ottaa lapset pois rakastavilta vanhemmilta? Tekopyhät ja katkerat jäykkikset olette te!

Vierailija
17/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kuinka moni juhannuksena ei juo yhtään mitään? Onko muutama kalja kaveriporukassa juhannuskuvissa syy ottaa lapset pois rakastavilta vanhemmilta? Tekopyhät ja katkerat jäykkikset olette te!

Vierailija
18/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me olemme katkeria ja tekopyhiä jäykkiksiä, kun emme käytä alkoholia kun lapset ovat näkemässä. Mies ei muutenkaan käytä ollenkaan, siis ehkä joskus isommissa juhlissa sen onnittelumaljan juo. Minä juon juhlissa ruokaviinini ja työkavereiden kanssa baarissa pari olutta silloin tällöin, mutta kotona en mitään.



Mieheni on nähnyt lapsena tuon " rennon rempseän" elämäntyylin. Emme halua sitä lapsillemme.



Mutta eihän SUOMESSA saa tuomita kaljoittelevia vanhmpia, täällähän se kuuluu asiaan!

Vierailija
19/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi likaiset tyynyt ja patjakin näytti olevan jo vuosia vanhoja. Ei ihan sontainen sänky, mutta likainen kyllä.

Vierailija
20/20 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä tuon ikäisiltä. Bileet on ne tärkeä juttu, voi, voi.. Ja kyllä oli aika siivotonta, yök. Lapset oli kyllä söpöjä!