Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä muistanutkaan, kuinka raskasta

Vierailija
01.02.2008 |

tämä vauva-aika on. Toki lapsiperheessä kokee aina tietynlaista väsymystä, mutta tämä vastasyntyneen kanssa valvominen yhdistettynä synnytyksestä toipumiseen ja esikoisen huomionkipeyteen vie kaikki mehut.

Olen ihan poikki. Jo nyt. Saa nähdä miten tästä eteenpäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aseta itsellesi mitään " pakkoja" , eli voit huoletta ostaa jonkin aikaa pelkkiä valmisruokia, olla tekemättä siivoiluita sen kummemmin ja dvd:t eivät tuhoa esikoisesi aivoja.

Luontoäiti on hoitanut asian kierolla tavalla niin, että se laittaa unohtamaan kaiken sen tuskan mitä synnytyksessä kokee, kaiken sen väsymyksen ja masennukset.

Eihän kukaan tekisi toista lasta jos kaiken muistaisi kirkkaana. Ja niille supermutseille tiedoksi jotka eivät ole koskaan kokeneet väsymystä ja osasivat synnyttää ilman tuskaa vain jalkaa nostamalla, että lallallallallallaaa *laittaa sormet korviin* (ei auta ne rehentelyt, eikä kiinnosta..)

:)

Vierailija
2/4 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on taas sellainen olo, että olen ainoa maailmassa, joka tämän väsymyksen kokee. Ja näin raskaana. Ja tuntuu että kaikilla muilla vauvat nukkuu hyvin ja mieli on ruusunpunainen onnesta.

Nyt jo mennään siitä, mistä aita on matalin. Joten helpottaa ei paljon voi. Odotan kauhulla miehen isyysloman loppumista, en tiedä miten selviän siitä. Mutta ei kai se etukäteen murehtimalla parane. Ja kertokaa, että siitä on moni selvinnyt... vai onko?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuo aika nyt ihan rauhassa vastaan. Kun väsyttää niin että oksettaa, oksenna. Jos tekee mieli itkeä, itke. Jos tekee mieli maata keskellä lattiaa, makaa.

Mutta jos haluat pois neljän seinän sisältä, niin mene heti! Älä välitä miltä näytät, vaan menet. Keräät lapsille vaatetta niskaan ja pihalle.

Jos rahaa on yhtään ylimääräistä (eli ette elä juuri nyt ihan kädestä suuhun) niin varaa aika jostain aromaterapiahieronnasta. Lähde illalla käymään yksin jossain (puolikin tuntia vaikka kaupassa kaverin kanssa on jo energiaruiske vailla vertaa!)

Älä syyllisty väsymyksestäsi. Usko pois, siitä selviää.

t-2

Vierailija
4/4 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut lisämaitoa muutaman ekan päivän jälkeen. Ne aiheuttivat myös aina vauvalle vatsakipuja. Joten olen pelkästään imettänyt. Se taas tekee sen, että kukaan muu (isä) ei voi koko yötä hoitaa. Ja imetys on vasta käynnistynyt kunnolla, joten pumpattavaksi maitoa ei riitä.

Olisihan se helppoa antaa vauva ja pullo ja mennä itse nukkumaan. Mutta kun haluaisin nyt saada tämän maidontuotannon kunnolla käyntiin.

Ja toisaalta helppoa on kun ei tarvitse mitään keitellä.

Ainoa on, että öisin meinaan nukahtaa kesken imetyksen kun vauva imee toista tuntia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän