Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko monenkin
30.12.2007 |
miehellä tapana kadota pienen riidan päätteeksi baariin, olla siellä aamuun asti, olla seuraavana päivänä totaalisen haluton selvittämään asiaa( eikös se ole jo unohdettu), olla vielä toinenkin ilta baarissa koska vaimo meni sanomaan ettei ole kännissä taas kotiin tulemista. Ei siis muuta vaihtoehtoa kun jäädä taas dokaamaan.
Mä oon ihan valmis pakkaamaan sen kamat ja heittämään pihalle..oisko kohtuutonta?
Kommentit (2)
Näistä on väännetty jo niin kauan et jos ei perusjutut muuten mene perille..oli muuten ihan kivat 11v pääasiassa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ukko pellolle totaalisesti vähäksi aikaa miettimään