Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyödyttää upata jotain vanhoja ketjuja jos niihin ei ole mitään muuta lisättävää kuin

Vierailija
17.07.2007 |

up up up up up viestistä toiseen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin, johon haluaa vastauksen. Eri aikaan on kuitenkin eri ihmiset täällä (luullakseni), ja jos vaikka klo 13 kukaan ei osaa vastata, ehkä klo 16 osaa. (Tyyliin kysymyksiä asuntoalueista tmv).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan