Lue keskustelun säännöt.
yhyy meidän vauvalla huono ilta
03.07.2007 |
joka yleensä ei noin kovasti itke.
riemuksi muuttui kun sai laattialla olla peiton päällä ilman vaippaa ja t-paitaa. nyt pieni uinuu ja isosisko tuli punkasta
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla