Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kenelläkään avo/avioliitto jossa saa käydä vapaasti vieraissa?
10.07.2007 |
Tai no vapaasti ja vapaasti. Siis tarkoitan, että harrastetaan parinvaihtoa ehkä kerran parissa vuodessa tai on kolmasosapuoli mukana nainen tai mies.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla