Lue keskustelun säännöt.
Mua ärsyttäääääää (pankkiasiaa)
17.07.2007 |
Ollaan hakemassa lainaa, takaajat on ja vakuuksia. Mulla ärsyttää täyttää uudestaan nämä samat luotonhakijatietolaput, kun vasta ollaan haettu asuntolainaa, eikä tiedot ole muuttuneet miksikään.
Takaajantiedotkin luulisi löytyvän sieltä pankista, kun takaajat ovat olleet saman pankin asiakkaita koko elämänsä ja siellä on heidän kaikki lainansa ja varansa.
Miksi pankki ei voi hyödyntää sieltä koneelta suoraan näitä tietoja, vaan pitää täyttää aina uudelleen ja uudelleen samat tiedot?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla