Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä lääkettä tarvitset, että saat pahimmat kuukautiskivut talttumaan?
10.07.2007 |
Riittääkö 100mg asperiini, vai tarvitsetko tramalia?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
400 burana tms. x 2 riittää, jos saan otettua ne heti kun menkat alkaa. Jos aikaa ehtii vähänkään kulua niin sitten ei auta kuin nuijanukutus, eli pakko on ottaa ja kuljettaa aina särkylääkkeitä mukana
yleensä ei ole