Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olosi kiusaantuneeksi, jos ystäväpariskunta riitelee ollessasi läsnä?

Vierailija
10.07.2007 |

Käydään aika usein kylässä meidän kaveripariskunnan luona. Ja ei ole ollenkaan harvinaista, että käyvät sanaharkkaa meidän kyläillessä.

Kaikkihan joskus riitelevät ja kinastelevat, ja se on luonnollistakin, mutta olenko jotenkin outo, kun tunnen oloni kiusaantuneeksi näissä tilanteissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistuu kun toiset riitelevät niin se kertoo vain - no, omasta ahdistuksesta, kyvyttömyydestä kohdata omia kielteisiä tunteita.

Vierailija
2/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan yks niistä pariskunnista, jotka riitelee muiden läsnäollessa - eikä todellakaan mun tahdosta. Mies tykkää haastaa riitaa jostain syystä kaverien (omiensa) ollessa läsnä, hakee varmaan jotain pönkitystä tai haluaa osoittaa ettei oo tossun alla?



Mua vaan hävettää ihan hulluna muiden puolesta, ei me siis kunnolla tapella mutta sanaharkkaa tulee, mies pahastuu joka asiasta mitä sanon vaikken mitään olis tarkottanutkaan... Ja sit aina joudun vetään sen äitimäisesti sivuun et nyt ollaan kunnolla vieraiden aikana!



Anteeksi vaan kaikki, mä en haluais tapella ja musta se on tosi tökeröä käytöstä meiltä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos ahdistuu kun toiset riitelevät niin se kertoo vain - no, omasta ahdistuksesta, kyvyttömyydestä kohdata omia kielteisiä tunteita.

Mielestäni ahdistua on eri asia, kun tuntea itsensä kiusalliseksi.

Vierailija
4/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kinastelu ehkä vielä menisi, mutta pääsääntöisesti en ymmärrä, miksi pitäisi tapella kylässä ollessa, ellei sitten syy olisi todella ylitse pääsemätön.



Luojan kiitos meidän tuttavapiirissä ihmiset on sopuisia ja heidän kanssaan on kiva viettää iltaa ilman riitoja.

Vierailija
5/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kilpaa toistensa vieraille haukkuminen on niin lapsellista, että enpä rasittavampaa keksi.



kauaa en haluaisi moisien kanssa kaveerata.

Vierailija
6/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kurjaa, varsinkin jos kaverit yrittävät vetää minua tuomariksi siihen väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattanut edes ymmärtää heidän tappelevan tosissaan vieraiden läsnäollessa!



Eräs pari tappelee aina ja ovat todella pahoja suustaan! Erittäin rasittavaa kaikille. Suhteessa ei ole mitään muuta hyvää, kuin seksi minun tietääkseni (parin itse kertoman mukaan). Kaikki vain toivovat, että he eroaisivat ja sitä he haluavat itsekin, mutta jatkavat silti aina vaan.



Hetkellistä naljailua kestää kylässäkin ja se meneekin yleensä huumorin piikkiin, mutta kunnon tappeluita en halua nähdä.

Vierailija
8/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän