Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tökeröä - kysymys lapsen 1-v -kuvasta

Vierailija
15.07.2007 |

Kuopus ei pysy paikallaan kuvattaessa sitten millään. Esikoinen istui kuvassa kiltisti ja hymyili. Tänään otimme 200(!) kuvaa kuopuksesta, ja 2 onnistui suht hyvin... Molemmissa kuvissa hänellä on sylissään keltainen pehmolelu-soittorasia. Onko tökeröä, jos kuvassa näkyy sellainen, tai joku lelu nyt ylipäätään? Seinälle siis aioitaan suurentaa kuva.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviin kannattaa valita ajattomat vaatteet ja jos leuja on mukana, niiden tulisi olla huomaamattomia.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te ihmiset pohditte..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma tekeekö mikään näistä parista pikkupaikkakunnan kuvaamoista kuvia miljöökuvia ja mihin hintaan... Pitää ryhtyä kyselemään, syksy pukka pian päälle :)



ps. ei se meidän poikakaan kovin helpolla tule pysymään paikoillaan...

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lapsukainen ei pysy paikallaan ilman lelua, on siinä kuvassa jotain mistä kertoa tulevaisuudessa ja näin muistuttaa siis lapsenne luonteesta. :) LELU MUKAAN VAAN

Vierailija
5/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa katsoa. Yritettiin ensin lelulla mutta ei onnistunut joten lahjottiin pojan " herkulla" . Esikoinen taasen itkee 1v. kuvassaan kun pelkäsi niin kuvaajaa.

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että oheisrekvisiitta on aivan ylikorostetussa asemassa näissä lapsikuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon tytön 1v kuvassa on lapsella pieni pallo. Ei haittaa mitenkään vaikka kuvaa kateltu jo 4v. Jos se auttaa lasta olemaan paikallaan niin joku sopiva lelu ei haittaa.

Vierailija
8/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on otettu kerhossa kuvia ja molemmissa roikkuu joku leluu nuoremmalla, kun kuulemma se auttaa keskittymään.