Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoitteko äsken ykköseltä dokkarin " autobonus" ?

Vierailija
15.07.2007 |

mitä mietteitä teillä heräsi? minun ystäväni on mukana eräässä verkostomarkkinointiyrityksessä. he eivät pidä itseään verkostomarkkinoijina, vaan heillä on jokin toinen nimitys käymästään kaupasta. niin tai näin, mutta ihan samoilla kliseillä hekin yrittävät rekrytoida itselleen " alaisia" .



minusta koko markkinointi on kyseenalaista. ohjelman pariskunta oli luonut itselleen illuusion jossa ylimpänä päämääränä on saada autobonus! kuitenkin he olivat kortistossa koska tuloja heille ei ollut siunaantunut lainkaan. he olivat myös velkasaneerauksessa.



dokumentti oli tehty vuonna 2001. olisi ollut mukava saada tietää, mitä he tekevät herran vuonna 2007. jotenkin se pariskunta kävi .. antekksi vain.. sääliksi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on yrittänyt saada minuakin mukaan tähän verkostoon, mutta en halua. olen kuitenkin ostanut häneltä joitain tuotteita, ihan vaan huvikseni.



Vierailija
2/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta he kaikki näyttivät enemmän tai vähemmän naiiveilta ihmisiltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma päättyi siihen kun huomasin että käytin itse suurimman osan varastoon ostamistani tuotteista. sain rekrytoitua muutaman hassun jälleenmyyjän, mutta bonuksiin en ylettänyt koskaan. olisi pitänyt olla paljon, paljon ahkerampi!

Vierailija
4/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta sen jälkeen, kun se oli jo mennyt, että olis tullu hyvä dokumentti. Tietääkö kukaan, tuleeko sitä uusintana?



Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuo verkostomarkkinointi on turhin juttu ikinä. Minuakin on monesti kosittu moiseen touhuun mukaan, mutta en ikinä ole suostunut. Hyvä niin. Joka ikinen tuntemani ihminen on sitten kaikessa hiljaisuudessa lopettanut puuhan muutaman kuukauden päästä, eikä mitään ole tienannut sinä aikana. Vain tyhmät lähtee moiseen touhuun mukaan. Voihan siinä joku jotain tienatakin, mutta harvassa taitavat olla.

Vierailija
5/10 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taida löytyä.

Vierailija
6/10 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa settiä tupperit, kynttilät, meikit ym.

En ymmärrä kuka noihin lähtee mukaan.

Vierailija
10/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenasta löytyy tämä muuten parhaillaankin. Pienellä googlettelulla löytyy vihjeitä, että pariskunta touhuaa edelleen erilaisissa verkostomarkkinointiyhteyksissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi