Lue keskustelun säännöt.
Kannataako muiden arvostuksen vuoksi suorittaa lukio
Kommentit (4)
miten niin ulkoaohajutuvaa?
Lukio on yleissivistävä, voisi olla ihan hyödyllinen ja varmaan siitä saisi enemmän irti aikuisena kuin muuten
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käynyttä. Luuseri mikä luuseri, jos ei käy ajallaan.
Mieti ennemmin mitkä asiat on itsellesi tärkeitä, ja keskity niihin. Muiden miellyttämiseksi ei kannata asioita suoritella.