Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On kai sitä nyt kaikilla, joilla lapsi on hoidossa vara maksaa muutama kymppi hoitomaksua.
24.05.2007 |
Niin ja opiskelijat saa sossunluukusta, joilla on lapsia. Vanhemmilla täytyy olla työpaikat, miksi ne muuten pitää lapsia hoidossa ja luulisi että töissä olevalla riittää rahaa maksaa hoitomaksu. Meillä oli toinen töissä ja toinen opiskeli ja jouduttii maksamaan hoitomaksuja. Joten en ymmärrä, että keneen vaikuttaa tämä uusi päätös.(muihin kuin opiskelijoihin) jos koskee vain " nolla" luokkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tehdessäni keikkatöitä. Jokaiselle päivälle ei ehkä saanut töitä, kenties vain puolet kuusta tms.