Voiko olla totta?! Saatiin yhteinen kutsu ja mies sanoi, ettei halua minua mukaan!
Prkl! Miehen " poikaporukka" kokoontuu harvakseltaan kerran tai pari vuodessa. Tällä kertaa kutsu kuului, että tyttöystävät tai vaimot voisi tulla myöhemmässä vaiheessa mukaan. En ole käynyt kaupungilla tai missään vissiin 5 vuoteen ja olisin sitten halunnut lähteä terassille illalla istuskelemaan. Mies sitten sanoi, ettei halua minua mukaan, haluaa lähteä yksin. Voi v...u että olen loukkaantunut! Selitys oli, että saadaan olla kahdestaan muutenkin niin paljon, että haluaa mennä ilman minua. Minulla taas ei ole ketään, kenen kanssa voisin mennä ilman miestäni ja yksin en todellakaan lähde terasseille istuskelemaan. Kyllä on surullista, tälläinen on siis meidän suhde!
Kommentit (24)
Eihän ulkona tarvii kauaa yksin olla ;) Saisi miehesikin vähän ajattelemista. Tai ehdota et lähdetä viikonloppu lomalle yksin kun et oo missään pitkään aikaa käynyt ja lähde vaikka roomaan
sellaisiin ihmisiin, joita voisi pyytää mihinkään.
Ap
Ehkä nyt sitten tutustut paremmin.
Tämähän on mainio tilaisuus tutustuttaa sinut miehen kavereihin ja heidän puolisoihinsa. Sehän kutsun tarkoituskin on varmasti ollut.
Miehelläsi on omat kaverinsa, ja minusta on ihan ok, jos kerran pari vuodessa pääsee irtautumaan koti/perhesysteemeistä.
Sinulla on myös se mahdollisuus etsimällä itsellesi kavereita/ystäviä, etkä voi miestäsi syyllistää miehen omasta ajasta.
Eli etsi itse omat ystäväsi, äläkä tuppaudu väkisin miehesi porukkaan.
Ap on muuttanut miehen paikkakunnalle, joten miehen melkeinpä velvollisuus on auttaa sosiaalisten suhteiden muodostamisessa. Naurettavaa tuo " nää on mun kaverit, hanki omat" -ajattelu varsinkin tällaisessa tilanteessa. Haloo!
myöhemmin (kuten kutsussa toivotaan) ilmaannut paikalle. Minä en edes neuvottelisi asiasta miehen kanssa, vaan sanoisin, että ei kuulu sille tuunko vai enkö.
Onko lapsia? Jos ei niin muuta helvettiin sieltä.
älä syytä miestäsi siitä.
hanki elämä, oikeesti, ei pahalla.
kun ei halua mukaan. On hieman outoa, että muuta tulevat avecin kanssa ja miehesi menee yksin...
mennä miehen äidille siksi aikaa. Ei ole vain tuntunut siltä, että olisi kauheasti halunnut kaupungilla juoksennella, kun kotona on ollut ihan hyvä olla. Tällä kertaa olisi vain tuntunut siltä, että voisi lähteä " iltaelämää" katselemaan.
Olen toisella paikkakunnalla töissä, joten en tältä asuinpaikkakunnalta sitten ole saanut juuri kavereita. En taida naapurin mummoa terassille pyytää, kuitenkaan, vaikka se ihan mukava onkin. Enpä sitten tiedä, missä niihin ihmisiin äkkiseltään tutustuisi, kun en tuolla baareissa käy.
Pointti vaan on se, että tunsin itseni kyllä tooodella loukatuksi, ettei mies halua minua mukaan. Ei minussa mitään hävettävää pitäisi olla, olen kyllä huolehtinut ulkonäöstäni. Mutta joku muuhan tässä ilmeisesti mättää.
Perustelisin sillä että sinulla olisi oiva tilaisuus tutustua miehen kavereiden vaimokkeisiin ja tyttöystäviin ja näin laajentaa omaa ystäväpiiriä.
Meillä oli exän kanssa lähes samanlainen tilanne, ex vaan yritti pimittää kutsua minulta. No, ei mennyt kauan kun lähdin siitä suhteesta..
Kerro miehelle, että pahoitit mielesi ja tunnet itsesi yksinäiseksi paikkakunnalla. Että kerrankin olisi ollut kiva päästä tuulettumaan ja tutustumaan muihin. Kerro tämä ystävälliseen sävyyn, älä tiuskien. Jos mies ei ymmärrä hän tosiaan on idiootti.
Miten kuulit kutsusta?
Toisaalta mä ymmärrän sen että mies haluaa mennä yksin, mutta vähän huonon ajankohdan valitsi jos tällä kertaa muilla on puolisot mukana! Itsestäni ainakin on kivempi tavata ystäviäni ilman miestäni, näen heitä niin harvoin enkä halua käyttää yhtään tippaa siitä ajasta siihen, että huolehdin että mieheni viihtyy myös..
Kerro miehellesi että on NOLOA jos muilla on puolisot mukana ja hänellä ei. Että sinua aletaan karsastamaan ja luullaan että olet keksinyt vain tekosyyn poissaolollesi, koska sinä et halua tulla (näinhän heti ajatellaan, tuskinpa miehesi sanoo rehellisesti että hän nyt ei vain halunnut sinua mukaan!)
Luulisi, että miehesikin haluaisi, että sinäkin tutustut hänen kavereihinsa ja heidän puolisoihin. Jos ei miehesi halua sinua mukaan, tuntuu se siltä kuin hän häpeäisi sinua tai sitten, että siellä illanvietossa olisi joku, jonka vuoksi hän ei sinua mukaan haluaisi. Jos miehesi ei halua sinua mukaan, niin tuntuu se kyllä kummalta. Onko suhteenne muuten kunnossa? Onko miehelläsi paljon muita iltamenoja? Vaikka miehesi haluaisi olla sinä iltana kavereidensa kanssa niin kyllähän hän voi olla silloin kavereidensa kanssa myös ja sinä jutella esim. miehesi kavereiden puolisoiden kanssa. Eihän teidän tarvitsisi sitä iltaa siellä vain kahdestaan sylikkäin istua. Mutta kyllä ehdottomasti sinun täytyy päästä mukaan. Jos mies ei sua sinne halua, niin jossain mättää, koska kutsussa oikein erikseen sanottiin, että illan myöhemmässä vaiheessa voi puolisotkin tulla mukaan.
Pelkään pahinta että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. On ehkä örveltänyt ja sekoillut poikaporukassa ja pelkää että tämä paljastuu kun porukat on vähän maistissa. Tuokaan ei ole mahdotonta että on näyttäytyt siellä jonkun sutturan kanssa.
Miehet voi olla oikeasti tosi sikamaisia.
Ps. Minut on kerran esitelty puolisona vaikken totisesti sitä ollut vain rakastajatar.
muista seuraavalla kerralla,kun teidät on yhdessä
kutsuttu joihinkin kivoihin bileisiin,että
menet yksin ja mies jää kotiin.
kylläpä ketju on kauan kestänyt täällä! Kirjoitin siis sinä iltana, kuin olisi ne kutsut olleet. En sitten mennyt mukaan, oli sen verran paha maku suussa. Mies tuli 11.30 kotiin, kun ei ollut halunnut lähteä " jatkoille" siihen osioon, jossa niitä naisia olisi sitten ollut paikalla. Joten se siitä. Kiitos kommenteista kuitenkin :o) elämä jatkuu meidän perheessä...
Tai lähde ystävän kanssa kaksin Tallinnaan, Tukholmaan, kylpylään tai johonkin.