Voiko olla totta?! Saatiin yhteinen kutsu ja mies sanoi, ettei halua minua mukaan!
Prkl! Miehen " poikaporukka" kokoontuu harvakseltaan kerran tai pari vuodessa. Tällä kertaa kutsu kuului, että tyttöystävät tai vaimot voisi tulla myöhemmässä vaiheessa mukaan. En ole käynyt kaupungilla tai missään vissiin 5 vuoteen ja olisin sitten halunnut lähteä terassille illalla istuskelemaan. Mies sitten sanoi, ettei halua minua mukaan, haluaa lähteä yksin. Voi v...u että olen loukkaantunut! Selitys oli, että saadaan olla kahdestaan muutenkin niin paljon, että haluaa mennä ilman minua. Minulla taas ei ole ketään, kenen kanssa voisin mennä ilman miestäni ja yksin en todellakaan lähde terasseille istuskelemaan. Kyllä on surullista, tälläinen on siis meidän suhde!
Kommentit (24)
että miehesi tuli kotiin eikä mennyt yksin niihin jatkoihin =)
Ei ole " normaalia" kieltää tyttöystäväänsä liittymästä seuraan, joku syy miehelläsi on.
Olisi sulle loistava tilaisuus tavata muita ihmisiä ja saada mahdollisesti uusia ystäviä. Eikö miehesi tätä ymmärrä?
Onko mitenkään mahdollista että miehesi tapaa jonkun naisen tai että hän häpeää sinua?
Kaverini miehellä on samanlainen kaveritapaaminen kerran pari vuodessa. Nyt vaimo oli sattumalta kuullut, että nuo tapaamiset ovat avec-tapaamisia ja useimmilla miehillä onkin vaimot mukanaan. Kaverini mies ei ollut koskaan edes sanonut siitä vaimolleen, kun ei halunnut pahoittaa vaimonsa mieltä, halusi pitää tapaamisen ihan omana henkilökohtaisena menona, kun koko perhe paljon muuten yhdessä kulkivat.
Pahoin pelkään, että miehesi häpeää sinua. Ehkä olet lihonut huomattavasti?