Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuleeko menkat aina kaksi viikkoa oviksen jälkeen?
07.07.2007 |
Ihmisen bilsa vähän huonosti hallussa...
Osaako joku vastata?
Vai onko ovis aina puolessa välissä kiertoa? Vai onko mitään mistä voi kierron aikana keksiä, koska menkat alkaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jokaisella on oma rytminsä, mutta ei se siltikään ole jokaisella kerralla välttämättä sama!
Pääsääntöisesti on pidetty ohjeena kierron puoliväliä. Mutta varmuuden saat ovistikuilla.
Itselläni n.10v kierto 28pv ja silti hedelmöittymiset ovat tapahtuneet aivan muulloin kuin puolessa välissä!