Lue keskustelun säännöt.
Te joilla alkioita pakkasessa.
06.07.2007 |
Miksi ette yritä niin montaa lasta kuin niistä olisi mahdollisuus saada? Luulisi teidän pitkään lapsettomuudesta kärsineiden olevan valmiita ottamaan vastaan kaikki mitä teille suodaan.
Kommentit (3)
Käyttäväthän normaalisti raskautuvatkin pariskunnat ehkäisyä, eikö totta? Eikö teidänkin pitäisi sitten ottaa vastaan kaikki se mitä tulee?
Ihan höpö aloitus taas.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Käyttäväthän normaalisti raskautuvatkin pariskunnat ehkäisyä, eikö totta? Eikö teidänkin pitäisi sitten ottaa vastaan kaikki se mitä tulee?Ihan höpö aloitus taas.
eikun hetkinen, kolme pakkaslastahan meillä onkin.:)