Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulossa rennot, epäviralliset - homohäät. Mitäpä päälle pistäisin?

Vierailija
29.06.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olisi liian erikoinen. Ja sitten vielä viimeisen päälle hiukset ja meikki ja joku säväyttävä kynsilakka. Vaikka joku niin tumma punainen joka on lähes musta...Jos siis kynnet ei ole liian pitkät,näyttää hyvälle aika lyhyissä kynsissä.

Vierailija
2/19 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että pukeudu ihan omaksi itseksesi vaan. Sinuthan sinne on kutsuttu eikä jotain muotimisua (ymmärsin, ettet ole sellainen?) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihtoehtoina on pitkä pellavamekko, lyhyet hihat, väri pellava/kukkia. Ihan nätti, mutta hieman tätimäinen



Toinen on musta-valko-punainen mekko, värit ja tyyli kuin modernista maalauksesta. TUlee jotenkin vanha Marimekko mieleen



Kolmas on musta jakku, jossa kultaisia koristeita. Suht tiukka, lantiolle ylettyvä, vyötäröllä yksi nappi. Jakun kanssa samaa sarjaa polvipituinen hieman alaspäin leviävä hame tai mustat suorat housut



Vielä yksi vaihtoehto on mustat suorat housut ja toppi + nilkkoihin ylettyvä mattahopeinen " juhlatakki" .



Kaikkia ovat itseni näköisiä, itselleni sopivia vaatteita. Mietin tuota kukkamekkoa, onko se liian tätimäinen, " maalaishäät" -tyylinen. JA onko tuo pitkä hopeinen takki liian talvinen?

Vierailija
4/19 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella korkeakorkoiset kengät.

Vierailija
5/19 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jakun mielelläni laittaisin, sillä tämän ikäisenä eivät käsivarteni ole enää aivan juhlakunnossa. Ei onneksi vielä mitään alleja, mutta sen verran veltostuneet, etten siitä ihan viiitsisi juhlissa esitellä ;)



Marimekon tyylistä, hyvin graafisilla kuvioilla " täytettyä" mekkoa olen mysö itse miettinyt, lähinnä mietityttää, onko se liian silmiinpistävä. Ei kai.



Ja joku tuolla aiemmin kirjoitti, että kaikki homot eivät ole tyylikkäitä. Tosihan asia on, tunnen useampia veljeni tuttuja ja heitähän löytyy joka lähtöön. Mutta itse tämä pari, joiden häät ovat, on aina todella tyylikäs. Jo lapsena veljeni toimi minulle usein makutuomarina ja on nyt itse graafisella alalla. joten tähän pariin kyllä pätee tuo kliseinen " tyylikäs homo" -leima.

Vierailija
6/19 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


esittelisin hänelle vaihtoehdot. Hän varmaan mielellään auttaa sinua nyt isompanakin muotiasioissa :)



Olihan meillä perinteisissä siskoni häissäkin yhdessä puhetta äidin ja siskon kanssa vaatevalinnoista.

(siskon hääpuvussa somisteena lehdenväriä, jota sitten minun silkkimekossani)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt tyyliisi sopii, esim. nätti kesämekko, kangashousut (ei präseejä ym) ja kiva toppi.

Vierailija
8/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on todella rennot, voit laittaa vaikka farkut.



Itse laittaisin varmuuden vuoksi jonkun kivan siistin kesäasun, vaikka puuvillamekon, jos sää vaan sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voit laittaa päälle ihan mitä itse tykkäät.



Ja kyllä, tunnen monta homoa. Ja en, itse en ole lesbo.

Vierailija
10/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin trendikkäimmät vaatteet mitä kaapista löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan FAGHAG-tyyppisen ihanan iltapukutyyppisen lyhyen leningin?

Vierailija
12/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pari printtiteepaitaa päällekäin, eikä sitten muuta kuin kortsuja sen lisäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihmiset ihan siististi pukeutuneina (kevyen juhlavasti, kuin mihin tahansa kesäjuhlaan) mutta kellään ei esim. ollut hattua, mitä tyypillisesti heterohäissä näkee.



Musitaakseni kutsussa luki asu vapaa tms.

Vierailija
14/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita housuasu ja korkkarit. Ei siis mitään tylsää jakkupukua, mut istuvat, laadukkaat housut ja kauniit korot näyttää hyviltä. Farkutkin käy, jos on niin rennot häät (ei ehkä silti häihin..).



Tai sitten voisit laittaa jonkin tunikan/mekon, mustat leggingsit, kauniit kengät ja tarpeeksi juhlavat asusteet. Asusteet, kengät, meikki ja tukka tekee paljon.



Mut hei, ne on HÄÄT ja harvoin näkee suomalaisia ylipukeutuvan.

Ja voithan aina kysyä (esim. ilmoittautuessasi), miten toivovat, että vieraat pukeutuvat.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiska laittaisi siis t-paitoje ja kortsujen lisäksi papinkalukset ja peittelisi intiimejä osiaan niillä lukuisilla mukaanotetuilla raamatuilla? Mikä asu! Mikä kannanotto!

Vierailija
16/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mageimmat ja vetävimmät mitä kaapista löytyy, jotain superstailia,ja tietysti korkeimmat korot mitä kaapista löytyy. Todennäköisesti et voi ylipukeutua näihin häihin...No worries..ovat usein erittäin tyylitietoisia,joten suosittelen että säväytät omalla tavallasi. (Farkkuja ei missään nimessä!)

Vierailija
17/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetero itse olen ja veljeni häihin olen menossa kuun puolenvälin paikkeilla. Kutsuissa oli asu vapaa, rento, mutta parin tuntien heidän rento ei ehkä ole samaa kuin oma rento asuni.



Veljeni sanoi, että heillä ei ole pukuja, eikä kuulemma myöskään morsiuspukuja, veljeni mukaan... Mutta jopa pihatalkoissa hän on aina kuin muostilehdestä leikattu, vaikuttamatta kuitenkaan ylipukeutuneelta:



Farkkuja en kuvittelisi laittavani, pikemminkin jonkin epämuodollisen, mutta säväyttävän asun. Mutta mitä se sitten on?

Vierailija
18/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osa on sitäkin, mutta kyllä niitä juntti homojakin löytyy, siis ihan suomalaisia perusmiehiä...

Omaan tuttavapiiriini kuuluu erittäin tyylitietoisia homoja muutama ja tiedän pari homomiestä jotka ovat ihan taviksia, eivät tiedä muodista enempää kuin muutkaan suomalaiset miehet.



Mutta siis pukeutumisesta, pukeutuisin tyylikkäästi, ihan kuten mihin tahansa häihin. Ei kai se mitään vaikuta että ovat homohäät...

Tyylikäs housupuku olisi varmasti oma valintani, korkeilla koroilla tietenkin :)

Vierailija
19/19 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tuli ihmiset ihan siististi pukeutuneina (kevyen juhlavasti, kuin mihin tahansa kesäjuhlaan) mutta kellään ei esim. ollut hattua, mitä tyypillisesti heterohäissä näkee.

Musitaakseni kutsussa luki asu vapaa tms.