Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä hiuksiset! kuinka usein pesette hiuksenne?

Vierailija
06.07.2007 |

käytättekö hiuksiin jätettäviä hoitoaineita? mitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin hiukan latvat huonossa kunnossa, mulla on melkein pehvaan saakka tukka. Pidän aina nutturalla.

Vierailija
2/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä teen tehohoitoja, ja joskus käytän jotain hyvää jätettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelen shampoota ja en käytä hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joskus toki tehohoitoa

Vierailija
4/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän AINA Elvitalia (vihreä nyt käytössä, joskus keltainen). Muilla shampoilla ei tule yhtä puhtaan tuntuiset hiukset eikä yhtä hyvän tuoksuiset! Muutama mies on joskus kommentoinut hiusteni tuoksusta.. Mulla on tosi paksut hiukset ja tällä hetkellä alaselkään asti. Paremmin pysyy puhtaana mitä harvemmin pesee eli jos alkaa pesemään jok apäivä niin ne myös on rasvaiset.

Vierailija
5/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat 2 päivässä ihan rasvaisiksi. Käytän pois huuhdeltavaa hoitoainetta, merkki vaihtelee.

Vierailija
6/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on paksut ja puoleen selkään pitkät. Rasvottuu tosi nopeesti joten on pakko pestä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kahde, kolmen päivän välein. Käytän markettishampoota, ja jok kerta myös hoitoainetta.



Aina kausittain käytän myös hiuksiin jätettävää hoitoainetta, tällä hetkellä kampaamosta ostettu suihke. Sitten kun loppuu niin ei aina tule heti hankittua lisää.

Vierailija
8/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoainetta vaan sellaista, joka huuhdellaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on paksut ja ulottuvat miltei vyötärölle.

Vierailija
10/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen. Hoitoaineena käytän vain kampaamon voidemaista, hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Pesen tukan shampoolla, joka ei sisällä silikonia. Hiukset melkein peppuun, usein kehutaan ja ihastellaan.