Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä pyytäs Elleninä mitään anteeksi!!!

Vierailija
29.06.2007 |

Sedulta varsinkaan uhkailee...että oliko viimeinen juonto hohoh

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee joku jostain helvetin kännijuhlista.

Vierailija
2/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pornopirkko joka takuulla on kuullut jotain paljon pahempaa..huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sedulta varsinkaan uhkailee...että oliko viimeinen juonto hohoh

Vierailija
4/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi yleisöä ollenkaan niin ei kenenkään sairauksista voi vitsailla.

Vierailija
5/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuoli, muutama raiskattiin, joku pahoinpideltiin, kansainvälinen julkkis oli isoisänsä lapsuuden maisemissa ja haukuttiin hepatiitista, jee.



Ellen mokasi. Ihmeellistä, että hän ei voi sitä itse ääneen sanoa nyt kun asia vain paisuu ja paisuu. Anteeksipyyntöjä tuskin Pamela itse odottaa, eiköhän hänelle jäänyt (onneksi) päällimmäiseksi mieleen mukava Suomi-loma, jossa muistui mieleen lapsena puhuttu suomenkielikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan