Lue keskustelun säännöt.
Häävaatteista! Onko ok?
29.06.2007 |
Jos laitan mustat liituraitaiset caprit, vaalea pusero, jossa ruskeita kuvioita, ja ballerinat? Lisäksi asusteina laittaisin valkoiset pitkät helmet kaulaan ja hiuksiin jonkin koristeen (pinni, panta tms.)
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tottakai voi olla myös juhla-asu.
minusta ok.
olen laihduttamassa, joten en löytänyt kaupoista mitään mekkoa, joka olisi sopinut päälleni. Enkä sitten viitsinyt ostaa kauhean kallista yhden juhlan takia.
Caprit eivät ole mikään juhla-asu. Minkälainen paita on? Mitä materiaalia?