Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä harrastus luontohenkiselle vilkkaalle 7-vuotiaalle pojalle, jonka luonne ei oikein sovi

Vierailija
13.07.2007 |

joukkuelajeihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja partio

Vierailija
2/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v " viherpiiperö" on tosi kiinnostunut kaikesta luontoon liittyvästä. Katsoo tv:stä luonto-ohjelmia, kirjastosta lainataan eläinkirjoja jne. Nyt odottaa jo kovasti että täyttää 7 ja pääsee partioon (asiasta on ollut jo puhetta).

Itse en ole ollut mukana partiotoiminnassa, mutta tiedän monia, joille siitä on tullut elinikäinen juttu. Partiliiton nettisivuilla on kiitettävästi infoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian iso ikähaarukka. 4H-kerhosta täytyykin ottaa selvää.

Vierailija
4/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meidän 6v " viherpiiperö" on tosi kiinnostunut kaikesta luontoon liittyvästä. Katsoo tv:stä luonto-ohjelmia, kirjastosta lainataan eläinkirjoja jne. Nyt odottaa jo kovasti että täyttää 7 ja pääsee partioon (asiasta on ollut jo puhetta).

Itse en ole ollut mukana partiotoiminnassa, mutta tiedän monia, joille siitä on tullut elinikäinen juttu. Partiliiton nettisivuilla on kiitettävästi infoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi