Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pariskunnat joilla on samanlaiset tuulipuvut tähän ketjuun!

Vierailija
24.10.2006 |




..mua





...muah





.....MUAHHAHAHAHAHAHHA!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on urheiluseuran puolesta samanlaiset tuulipuvut kyllä! :)

Vierailija
2/2 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun löysimme äärettömän hyvät " sukupuolettomat" Gore Tex -puvut hintaan -70% niin siinä vaiheessa oli ihan yks ja sama vaikka olikin samanlaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi