!-vuotissynttärit viikonloppuna, miten olette ekoja juhlineet synttäreitä?
meillä vieraina vaan isovanhemmat, kummi ja isoveli, siis pienet juhlat. Jotain pientä, ei-pelottavaa halloween-sälää ehkä laitetaan.
Kommentit (5)
Tarjolla oli synttärikakku ja pasteijoita ja pikkuleipiä, otettiin pakolliset valokuvat ja avattiin lahjapaketteja. Ei mitään kummempaa.
kaikki isovanhemmat, sekä minun kummini koska ovat kuin toiset vanhemmat minulle, meillä on iso suku ja porukkaa oli 35,mutta hauskaa oli ja kuvia on kovasti katseltu jälkeen päin poika nyt 4,5v.
Koska lapsi on noin pieni mitään teema-juhlaa ei tarvitse vielä tehdä, tosin leivoin kyllä itse täytekakun ja tein siihen päälle kesän marjoista nalle puhin mutta muuten hyvin neutraalit.
Ei liika stressiä niin niistä tulee hyvät:)
Siinä olikin väkeä ihan kivasti jo yhdelle päivälle. Toisena päivänä tuli kummit ja muutama kaveri, joilla samanikäisiä lapsia ja sitten muutama läheinen ystävä.
Lapset leikkivät leluilla ja aikuiset juttelivat keskenään. Tarjoilut oli kakkua ja muuta synttäriruokaa. Ei mitään sen ihmeempää.
virallisena päivänä joka oli keskellä viikkoa tuli vauvakaverit kylään.
Lapsille jotain pientä, naksuja, keksejä jne.
äideille sitten kinkkupiirakkaa ja kakkua.
Viikonloppuna tuli sitten mummit, kummit, serkut, tädit, sedät....
tarjolla
kakku
voileipäkakku
piirakoita
tuulihattuja
pikkumunkkeja
ilmapalloilla koristelin ja hieman serpentiiniä. omaksi iloksi ostin kukkia olohuoneeseen
perus kahvittelua ja jutustelua.
ap anelee