Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoton kysymys Kate Bushista.

Vierailija
14.11.2006 |

Tietääkö kukaan, mikä on se Kate Bushin biisi, joka soi sen levyn mainoksessa telkkarissa? Itse muistan ajatelleeni, et onpa hyvä biisi, mut nyt ei mitään hajua siitä, mikä se oli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa soitettiin muistaakseni biisi King of the Mountain. Löytyy siis tuolta Ariel-levyltä

Vierailija
2/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

youtubeen hakusanaksi Kate Bush, hyvällä säkää saat ko. biisin tietoosi sitä kautta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wuthering heights, cloudbusting, the man with the child in his eyes,

breathing, hounds of love, running up the hill, Babooshka



Nämä muistin ulkoa, sori en yhtään kato telkkua joten en tiedä oliko apua

; )



Anni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi