Lue keskustelun säännöt.
äsken äijä lopulta soitteli Tallinnasta; luojankiitos on hengissä!!
14.11.2006 |
Lähti viime perjantaina firman pikkujouluihin!! On tulossa huomenna kotiin. Vihdoinkin normaali elämä jatkuu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai miten jatketaan?