Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsella nuha niin menettekö muskariin?

Vierailija
01.11.2006 |

Lasketaanko nuha " sairaudeksi"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on nuha eli nenä hieman vuotaa niin menisin. jos koko talven odottaa hetkeä ettei nenä vuoda niin muskarit jäisivät kokonaan väliin.

Vierailija
2/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos on " vanhaa nuhaa" eli loppumassa niin saattaisin mennäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkais joka nuhan takia eristäytymään, niin saisi koko talviajan olla kotona neljän seinän sisällä. Yksi lapsista kun paranee, niin jo toinen sairastuu.

Vierailija
4/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö " uudella nuhalla" minnekään, kun ei tiedä, mistä pöpöstä on kyse!



Vierailija
5/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saa jonkun pikkunuhan, niin varmasti mennään, muuten on pian maksettu 50 euroa yhdestä muskarikerrasta!

Vierailija
6/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset kamalassa räkätaudissa. Kerhoihin ei olla menty, ettei tartuteta toisia. Muskarissa ei olla ikinä käyty. Pitäisikö alkaa käymään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän