Lue keskustelun säännöt.
Jos lapsella nuha niin menettekö muskariin?
Kommentit (6)
Sen sijaan jos on " vanhaa nuhaa" eli loppumassa niin saattaisin mennäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos alkais joka nuhan takia eristäytymään, niin saisi koko talviajan olla kotona neljän seinän sisällä. Yksi lapsista kun paranee, niin jo toinen sairastuu.
Älkää menkö " uudella nuhalla" minnekään, kun ei tiedä, mistä pöpöstä on kyse!
Jos nyt saa jonkun pikkunuhan, niin varmasti mennään, muuten on pian maksettu 50 euroa yhdestä muskarikerrasta!
Meillä on lapset kamalassa räkätaudissa. Kerhoihin ei olla menty, ettei tartuteta toisia. Muskarissa ei olla ikinä käyty. Pitäisikö alkaa käymään?
Jos hänellä on nuha eli nenä hieman vuotaa niin menisin. jos koko talven odottaa hetkeä ettei nenä vuoda niin muskarit jäisivät kokonaan väliin.