Lue keskustelun säännöt.
PAIKKAKUNNAT PINOON, MISSÄ TÄLLÄ HETKELLÄ MAHATAUTIA! TIETÄÄ KIERTÄÄ KAUKAA!
Kommentit (2)
Onkohan noroa vai jotain muuta? Lievää vai ärhäkkää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOnkohan noroa vai jotain muuta? Lievää vai ärhäkkää?
Näemmä on parempi ap jos olet Suomen rajojen ulkopuolella ;)