Lue keskustelun säännöt.
Ei ole vielä pikkupoika löytynyt;(
05.07.2007 |
Voi sitä vanhempien tuskaa, voin vaan kuvitella.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänVoi sitä vanhempien tuskaa, voin vaan kuvitella.
kuullostaa kauhealta, mutta mulle on ihan uutta tietoa tuohonkin asti, että joltakin on pirpana kateissa..