Lue keskustelun säännöt.
Tajuttoman hieno biisi Nightwishin Tuomakselta ja Marco laulaa
28.06.2007 |
http: //www. youtube. com/watch?v=OwTtDr5JPz4
Olen täysin koukuttunut tähän. Tajuttoman kaunis.
Kommentit (3)
Pölönen on tämä Kivenpyörittäjän kylän, Onnen maan, Koirankynnen leikkaajan, Baddingin, Kuningasjätkän ohjaaja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja joskus yläasteikäisenä diggailin kovasti tarotia, hänen toista bändiään. " wish i had an angel" issahan marcolla on osuutensa tarjan kanssa.
1) Oliko tuossa Peter Franzen JA Keanu Reeves blondina???!!
2) Onko se toi Marco joka esittää sen I' m Rock -biisin (" Pelkkää lihaa" -tunnarin)? Siinä laulajan ääni on jotakin aivan ihanaa, hrrrrrr.....
Tietääkö kukaan?