Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Suomen vihannkekset ja hedelmät kalliita verrattuna muihin maihin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tarvitse mennä kuin lahden toiselle puolelle, niin esim. tomaatti on aivan toisen makuinen. Välimerellä se on ihana makea maukas herkku, ei niin kuin suomalainen vetinen, puiseva ja kitkerä.
En tiedä kasvatetaanko suomessa vihannekset liian nopeasti ja tehokkaasti, joten niistä jää maku uupumaan. Onko maa yksinkertaisesti huonoa vai eikö ilmasto vaan suo minkään kunnolla kasvaa. Olen miettinyt vakavasti etelämmäs muuttamista ja tuo vihanneskysymys on mulle yksi painava kupissa etelän puolesta.