Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Masentuneet: mitä fyysisiä oireita teillä on?
19.10.2006 |
Mulla unettomuutta, erilaisia kipuja ympäri kroppaa, selkä ja niska jumissa ja kipeinä, päänsärkyä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kävin lääkärissä kerättyäni pitkään ensin rohkeutta... lääkäri piti pitkän luennon liikunnan ja rentoutumisen tärkeydestä. Ihan kuin en sitä itse tietäisi!! Kyse olikin siitä, ettei pelkkä joogaaminen tms. tunnu auttavan! Lopulta lääkäri suunnilleen nauroi meikäläisen pihalle, kun olisin halunnut vielä puhua muista ratkaisuvaihtoehdoista.
No, nuoleskelen vähän aikaa haavojani ja etsin yksityiseltä puolelta paremman lääkärin, joka näkee minut avun tarvitsijana eikä kiusankappaleena.