Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
petetyt - voitteko enää luottaa keneenkään mieheen?
05.12.2006 |
Tuntuu, että minä en voi, en uskalla. Vai helpottaako tämä joskus ajan myötä? Tai sitten olen ikuisesti yksin, kun en uskalla enää päästää ketään oikeasti lähelle :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
avioliittokin loppui kun mies petti ja jätti. Ja aviomieheni oli varmasti uskollisimmasta päästä, mutta niin vain rakastui työkaveriinsa.
Olen nyt uudelleen naimisissa, ja en, en luota enää. Toisaalta kun olen oppinut elämään näin, suurimmaksi osaksi aikaa en välitä. Voihan mies kuollakin, menettää voi monella tavalla. En jaksa surra etukäteen. Mutta en luota, ja ajoittain tietysti mietin miten jatkaisin jos mies jättäisi. Se vaikuttaa kaikkiin ratkaisuihin, mitä elämässäni teen.