Lue keskustelun säännöt.
onko teillä kokemusta?otanko lääkettä
03.12.2006 |
tähän. minulla se todettiin ja olin jo ottamaisillani mutta nyt kysäisen vielä. miksi se otetaan ennen ja ja sitten kun on pystyssä?
monta voi ottaa lääkettä. ketä ottaa vastaan siitä. kelle otataan useita ja mihin otataan mulle se jäi kuit enkin hieman epäilyttävän selväksi. jostain se apua tulee. sitten ihmettelen myös miksi se. jos lääkettä jos oloa,
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse en ota. Koska syy ei suositella. En usko edes vaivaan apu.
Määrää vaikka syy. Ohi ei auta. Muu oire varoituteksti.