Lue keskustelun säännöt.
MISTA te n. 12-13v tyttojen aidit ostatte jalkikasvullenne vaatteita?? Kun tuntuu, etta tuon ikaiset ovat ihan valiinputoajia :/ Meilla neiti n. 156cm pitka.
Kommentit (5)
Onneksi muoti on menossa vähän järkevämpään suntaan, joten oikeanlaisia vaatteita alkaa löytyä jo ihan hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yllättäen kyllä oma makuni on erilainen kuin tyttäreni =)
Meidän tyttö on 158 senttiä pitkä. Hänen vaatemakunsa on sen verran omalaatuinen, ettei kaupasta oikein löydy.