Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesystävä alavudelta

Vierailija
03.12.2006 |

vaikuttais joltain uskovaishörhöltä.

onko tyypillistä juuri tuollapäin ja mikä uskonto kyseessä?

ei o tv:tä, ei päihteitä yms..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia sielläpäin asuu.

Vierailija
2/3 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä tollasta oo saanut itseltään kysyttyä?Voi elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä kuitenkin...



no uskonnosta totuus on että kyllä niitä on täällä seuduilla samanlailla kuin monissa muissakin vastaasvissa.. saattaa vain törmätä juuri siihen yhteen.. en nyt itse ainakaan tällä seudulla sanoisi että olis sen enempää kuin muuallakaan ettei ihan yleistämään kannata mennä.. kyllä sä lestadiolaisen ym kohtaat vaikka helsingissä ei se siitä oo kiinni.. toki itäällä helposti on niin että jonkun kaupungin tietyille asuinalueille/kylille niiitä pesiytyy enempi.. kuin mustalaiset ym muutkin vähemmistöt



Aidan vihreämmällä puolella asuva mies :-D