Lue keskustelun säännöt.
Paljonko voisi pyytää tutulta siististä kaappipakastimesta?
Kommentit (4)
Eli jos vaikka 5 vuotta vanha, niin ehkä 50% uuden vastaavan hinnasta, 10 vuotta vanhasta ei mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna ennemmin ilmaiseksi, jos on kerta kaveri, korkeintaan pyydä bensarahat viemisestä. Sullehan tulee kustannuksia viedä tuo kierrätyspisteeseen.
Vierailija:
Eli jos vaikka 5 vuotta vanha, niin ehkä 50% uuden vastaavan hinnasta, 10 vuotta vanhasta ei mitään.
Kuka maksaa tolla periaatteella..
En sata varmasti maksaisi kaksi vuotta vanhasta vain -20% uuden hinnasta.
Riippuu tietysti merkistä. Jos on AEG/Siemens, on maksu aivan eri hehtaarilla kuin nämä Rosenlewin p...t.
Itse saimme 3 vuotta vanhoista, ei merkkikoneista yht. 150. Siis jk ja pk.