Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisilla kk-tuloilla laitatte lastenne joululahjoihin 1000€?

Vierailija
03.12.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun alla miehen paras työsesonki, jolloin tulee tonneja ylimääräistä.

Vierailija
2/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en laitakkaan niitä vain yhdestä rahasta vaan keräilen jemekseen pitkin vuotta.. Hulluahan se olis jos pelkästään Joulukuussa ostaisin lahjoja 6:lle muksulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä lapset saavat jouluna sukset ja luistimet ja liukurit, sekä vaatteita.

Eli ostamme lahjana ne tavarat, mitkä kuitenkin on ostettava. Ja kuukausitulot ovat n.3000euroa netto

Vierailija
4/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nettotulot toisen ollessa kotona on reilut 3000,-,

ja lahjoihin laitetaan korkeintaan 200,-.



muualta tulee aika paljon lapsille(2kpl) lahjoja...

Vierailija
5/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tonnilla lahjoja? Mahtaa lapsilla tulla isompana vaikeuksia kun on tottunut saamaan kaiken...

Vierailija
6/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä lukutaidottomia täynnä.,

Mutta siksi nämä jutut onkin niin hauskoja, että pakko palata aina nauramaan näitä ajoittain:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suksipaketti maksaa 150 euroa, lisäksi luistimet 50 euroa. Lisäksi siihen uudet farkut ja pusero, kahdelle uudet takit ja kengät.

Hyvä jso tonni neljälle edes riittää.

Vierailija
8/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perheen nettotulot ovat yli 7000¿ (kyllä, NETTO!), muttei tulisi mieleenkään laittaa tonnia lahjoihin?!



No ok, meillä on vain yksi lapsi, mutta suurin osa lahjoista tuli hankittua jo Hulluilta Päiviltä ale-hintaan, ja kallein tulee olemaan varmaan leikkikeittiö (50¿) - jonka senkin saa vasta joulun jälkeen, sillä päätimme jättää kaiken materialistisen hulinan muille ja lähteä kahdeksi viikoksi rantalomalle sen sijaan :-) Joulurauhan löydämme perheen yhdessäolosta, emme lahjojen määrästä! Me vanhemmat emme anna toisillemme lahjoja ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme yrittäneet pitää lasten lahjamäärän kurissa, joten lahjoiksi ei osteta muutenkin ostettavaa tarpeellista tavaraa kuten vaatteita tai urheiluvälineitä, joten kokonaissumma ei nouse noin isoksi. Mutta jos meilläkin kerättäisiin jouluksi kaikki tarpeelliset talviurheiluvälinehankinnat ym. niin varmasti menisi yli. Kun lapset kasvavat, myös tarpeellisten tavaroiden hinnat kasvavat. Siinä kuin kolmevuotiaan sukset ja luistimet saa halvalla, niin kouluikäiselle ne jo maksavatkin. Minä en viitsi edes laskea kuinka paljon meidän isomman pojan murtomaahiihtosuksipaketit, lumilaudat, luistimet ym. ym. maksavat. Ja kun puhutaan vauhdilla kasvavista lapsista niitä päivitetään vähintään joka toinen vuosi. Vaatteitakaan ei enää saa muutamalla eurolla kuten pienille lapsille. Ja siihen sitten päälle vielä ne varsinaiset, ei tarpeelliset lahjat.

Vierailija
10/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyviä saa käytettyinä, että ihan uusista menevät. Yhden kerran on yhdelle tytölle ostettu uudet luistimet, vuosia sitten. Kyllä talviurheiluvälineisiin saa hirveästi menemään, mutta halvallakin voi päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat käytetyt sukset, jossa ei ole pahoja naarmuja pohjassa tms. Varsinkin kun esimerkiksi juuri sukset ovat lasten käytön jäljiltä usein aikamoisessa kunnossa, kun eivät nuo nyt paljon muista varoa.

Vierailija:


Niin hyviä saa käytettyinä, että ihan uusista menevät. Yhden kerran on yhdelle tytölle ostettu uudet luistimet, vuosia sitten. Kyllä talviurheiluvälineisiin saa hirveästi menemään, mutta halvallakin voi päästä.