Lue keskustelun säännöt.
Siis mitä?? Ovislimat jo kp 7?? Voiko olla?
Kommentit (2)
Jos lapsentekoa suunnittelette, varmuuden vuoksi vällyjen väliin! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJos lapsentekoa suunnittelette, varmuuden vuoksi vällyjen väliin! :)
siksi ns. varmoihin päiviin ei ole koskaan luottamista. Ja ikää on ap:lla ?