Onko Kimi Räikkönen oikeasti seitsemän ällän ylioppilas?
Kommentit (11)
jätkä ei juuri hillunut koululla lukioaikana, mut omaa ilmiömäisen muistin,niin pystyi suorittamaan ylioppilastutkinnon loistavin arvosanoin. Vai näyttääkö muka siltä että viihtyis kirjojen kanssa???????
On 10 ällän YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kymmenen ällän.. voi hyvää päivää.
paskat semissään amiksessa ole ollut. Vai kuvittelettekste et formulakuskeille on oma linja amiksessa *buahhaha*
Räkä on 20 ÄLLÄN YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
että miten kovin opiskelu kannattaa ;) Amiksen kun käy pääsee miljoona tuloille kun käy ajamaan sitten opintojen jälkeen formuloita. Jos taas käy opiskelemaan yliopistossa, saa maksella opintolainojaan lopun ikäänsä ;D
Eli AMISKUNDI!! Muistakaa nyt sitten ettette päästä niitä lapsukaisianne sinne amikseen!!! Ties vaikka joutusivat formuloita ajamaan... ;D
Olisi joka tapauksessa varmasti tässä tilanteessa, vaikka olisi lukion käynyt.
Samoin kun usein puhutaan, että ilman koulutustakin voi pärjätä tai amiksen paskalinjalta päästä vaikka minne jne. Nämä tapaukset johtuvat 99,9%:sti persoonasta, kyseinen ihminen olisi menestynyt on käynyt sitten mitä kouluja tahansa. Sen sijaan suurin osa ihmisistä ei ikinä tule menestymään tuolla tavalla vaan on hankittava koulutus joko amiksesta tai vaikka yliopistosta. Yliopistossa joutuu opiskelemaan paljon ja monilla aloilla ei koskaan saa amiksen käyneitä kiinni, koska yliopistosta valmistutaan alasta riippuen yleensä noin 25-30-vuotiaana (ne jotka aloittaneet heti parikymppisenä). Sen sijaan amikset pääsevät tienaamaan jo parikymppisenä, joten lääkäri saa putkimiehen palkan kiinni vasta 13 työvuoden jälkeen, onhan se loogista, kun on opiskellut 10 vuotta pidempään.
Vierailija:
että miten kovin opiskelu kannattaa ;) Amiksen kun käy pääsee miljoona tuloille kun käy ajamaan sitten opintojen jälkeen formuloita. Jos taas käy opiskelemaan yliopistossa, saa maksella opintolainojaan lopun ikäänsä ;DEli AMISKUNDI!! Muistakaa nyt sitten ettette päästä niitä lapsukaisianne sinne amikseen!!! Ties vaikka joutusivat formuloita ajamaan... ;D
Onhan Laudatur englannista mm. Tarja Halosellakin.
käyny lukion?