Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheestä taas jees vaan! Kaikki ok. niin kauan kuin ei arvostella etälasten tekemisiä

Vierailija
17.11.2006 |

jee, on tää kivaa, omat lapset asuu kotoan ja on aina syyllisiä kaikkeen ja etälapset ei ikinä tee mitään väärin

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän