Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostaako isovanhemmat lapsenne lahjat oman maun mukaan vai kysyvätkö teidän mielipidettä?

Vierailija
30.11.2006 |

Me kerromme aina lahja toiveemme ja yleensä myös käymme itse ostamassa mummojen lahjat. Kätevää ja lapset saavat sitä mitä tarvitsevat eikä mitään turhaa krääsää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivia ja mieleisiä on olleet lahjat!

Vierailija
2/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat muuten älyttömästi jotain halppis leluja jotka eivät kestä edes leikkiä, monet lelut ovat menneet roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.

Äitini on senverran pihi, että lahjat ei saa maksaa kovin paljoa ja kuitenkin lukumäärää pitää olla.



Onneksi sentäs kysyvät, meinasivat ostaa 6 vuotiaalle tytölleni kännykän joululahjaksi. Sain onneksi sen estettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi siten tuli lahjaksi luurangon tyyny.

Vierailija
4/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään asiatonta ollu... =)

Vierailija
5/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pojalla on vaari, joka valitettavasti haluaa aina ostaa jotain kovaäänistä.

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppuutella saa, etteivät osta mitään älyttömiä määriä. Meillä on kaksivuotias, joka toivoo vauvaa joululahjaksi. Mummi ja Vaari ostaisivat vaunuista lähtien kaikki nukkevauvan tarvikkeet. Meidän mielestä riittää se nukke ja vaunut.



Meillä on vielä kaiken lisäksi tammikuun alussa tytön synttärit, joten olemme sanoneet kummeille ym., että odottavat alennusmyyntejä ja ostavat sitten jotain synttäriksi.