Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päiväkodissa on väheksytty nyt mun pyyntöä !!!!

Vierailija
23.11.2006 |

tai miten se nyt hienosti voitaiskaan sanoa... kuitenki:



olen esittänyt toivomuksen ettei mun tytölle opeteta ketsupin käyttöä, ku ei meillä kotonakaan sitä käytetä. Eilen alettiin neitin kans makaronilaatikolle ja hänpä ei suostunu syömään sitä ku ei ollu ketsuppia että mulla raivostuttaa !!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varmaan yhtä lailla riehunut täällä, jos olisit saanut kuulla, että lapsesi ei saanut päiväkodissa ruokaansa ketsuppia vaikka pyysi eikä sen takia suostunut syömään... Luultavasti lapsesi on sitä itse pyytänyt, kun kaikki muutkin ovat sitä saaneet.



Kannattaisiko valittaa vain asioista, joissa oikeasti on jotain valittamista. Eihän ketsuppi mitään myrkkyä ole.

Vierailija
2/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käyttämättömyyden syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiko kenties jättää ketsuppi pois ruualta kaikilta, ettei sun lapses vaan näkis koko purkkia? Haloo, järki käteen! Ja ketsuppi on itseasiassa jopa terveellistä jos ei ylettömästi käytä (suola).

Vierailija
4/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eisesti kuuluu. eli ei hätää.

Vierailija
5/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi nimenomaan on terveellistä ja siinä ei ole mitään lisäaineita.

Terveyttäedistävää!

Vierailija
6/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketsupissa on erityisen paljon lykopeenia, joka ehkäisee syöpää. Ei siiis ole haitalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä ketsupilla paranee on ranskalaiset perunat, kun ne ovat muuten niin mauttomia.

Vierailija
8/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitääkö sen käyttöä jotenkin ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi törkein väärinkäyttö on perunamuusin päällä.

Vierailija
10/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä lapselle voi opettaa, että eri paikoissa syödään eri tavalla. Jos siellä päiväkodissa muut lapset laittavat ja sinunkin lapsesi siellä sitä sitten haluaa, sano vaan että kotona on eri säännöt.



Minun siskoni laittaa ketsuppia ihan joka paikkaan ja siellä ollessaan sitten minunkin tyttöni, kotona olemme sopineet, että ketsuppia ei käytetä.