päiväkodissa on väheksytty nyt mun pyyntöä !!!!
tai miten se nyt hienosti voitaiskaan sanoa... kuitenki:
olen esittänyt toivomuksen ettei mun tytölle opeteta ketsupin käyttöä, ku ei meillä kotonakaan sitä käytetä. Eilen alettiin neitin kans makaronilaatikolle ja hänpä ei suostunu syömään sitä ku ei ollu ketsuppia että mulla raivostuttaa !!!!!
Kommentit (10)
vaiko kenties jättää ketsuppi pois ruualta kaikilta, ettei sun lapses vaan näkis koko purkkia? Haloo, järki käteen! Ja ketsuppi on itseasiassa jopa terveellistä jos ei ylettömästi käytä (suola).
Ketsuppi nimenomaan on terveellistä ja siinä ei ole mitään lisäaineita.
Terveyttäedistävää!
ketsupissa on erityisen paljon lykopeenia, joka ehkäisee syöpää. Ei siiis ole haitalista.
Ainoa mikä ketsupilla paranee on ranskalaiset perunat, kun ne ovat muuten niin mauttomia.
Ja pitääkö sen käyttöä jotenkin ymmärtää?
Yksi törkein väärinkäyttö on perunamuusin päällä.
niin kyllä lapselle voi opettaa, että eri paikoissa syödään eri tavalla. Jos siellä päiväkodissa muut lapset laittavat ja sinunkin lapsesi siellä sitä sitten haluaa, sano vaan että kotona on eri säännöt.
Minun siskoni laittaa ketsuppia ihan joka paikkaan ja siellä ollessaan sitten minunkin tyttöni, kotona olemme sopineet, että ketsuppia ei käytetä.
Olisit varmaan yhtä lailla riehunut täällä, jos olisit saanut kuulla, että lapsesi ei saanut päiväkodissa ruokaansa ketsuppia vaikka pyysi eikä sen takia suostunut syömään... Luultavasti lapsesi on sitä itse pyytänyt, kun kaikki muutkin ovat sitä saaneet.
Kannattaisiko valittaa vain asioista, joissa oikeasti on jotain valittamista. Eihän ketsuppi mitään myrkkyä ole.